tirsdag den 19. juni 2012

den stå på RESTER...

... Ej det er såå ikke lige min kop te (eller kaffe, kakao eller hvad man nu kan finde på... Suppe! Det kan også drikkes i en kop kan det ikke?)

Der er jo ikke noget galt med det, man rester lyder bare sååå... Nej, det lyder bare ikke-spiseligt! 
Men det var det man fik i går, og hvis det ikke bliver spist op, ja så havner resterne i kommefryseren og så en dag når mutti er træt, og ikke gider at købe frysepizza med på vej hjem... SÅ er det den ret, du rent faktisk har spist af hele to gange, og du er og bli'r den heldige vinder af at få den tredje gang :D Måske er du heldig at smagen har ændret sig en lille smugle efter de 2 måneder til et halvt år den med held kan ligge der...

Og der er jo ikke noget bedre når man graver hele vejen ned i bunden og finder noget sammenkogt... Og hvis jeg skal blive ved med, så er sammenkogt også resten af den rest i ikke fik spist da der var gæster... Det ville da være spild af godt kød hvis den oksesteg gik til skraldespanden. 

Jeg har fået rester så mange gange og jeg spiser det også. Jeg spiser bare ikke med den største velbehag, (håber i kan se hvorfor, for der er ikke mange der tænker over hvad det er vi spiser ) men det kommer da ned.

Velbekommen jeg ska' ha' rester! Nums........


Ingen kommentarer:

Send en kommentar