torsdag den 14. juni 2012

DU FOR LILLE, BITCH!

Der er så mange ting jeg gerne vil nå før det en dag bliver forsent. For jeg er bange for ikke at nå alt, der er så tit jeg siger til mig selv der er jo også en dag i morgen. Jeg er bange for ikke at leve hver eneste ene dag, at misse noget vigtigt. For livet er for kort til fejltagelser, og fejltagelsen er jo at bare at lade livet passere forbi som var det ingen ting! Jeg har så travlt med at komme ud og opleve! Jeg kan jo ikke blive ved med at bare sidde her i kælderen og glo! Når jeg ser livet der ude bare passere forbi,  venter jeg bare på det helt rigtig springbrat for at komme igang!
Hverdagene virker virkelig lange hvor weekenderne bare flyver af sted!
 Ringsted er bare ved at være for kedelig for mig!
Jeg vil gerne ud og se verden, opleve og gerne sammen med en helt bedstemt person!
Jeg vil gerne kunne ligge mig i seng med den følelse af at jeg har fået alt hvad jeg kunne ud af dagen, at det ikke bare var en ud af de mange der ikke er værd at huske fordi man bare sad på sin flade og slog tiden ihjel over nettet. For det er lige præcis det jeg gør! Men Ringsted er bare ved at være for lille til mig....

Uh hu i morgen kan jeg bare nyde at være sammen med min dejlige skat!! Hoho glæder mig til at se ham igen!

Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar