onsdag den 20. juni 2012

GODMORGEN CAMILLA SÅ STÅ VI OP!!!! - OG DET ER NU!



.....Normalt elsker jeg at vågne, bare ligge der og nyde freden, tit kan jeg dufte kaffe og ristet toast, og høre Gittes hæle banke i gulvet, som uheldigvis er mit loft (hoho! - sådan går det jo når man har en hel kælder til rådighed for sine egoistiske behov)..

Og jeg elsker stadig at vågne, men i stedet for at nyde morgenfreden.. SÅ lytter jeg, efter døren bliver åbnet og min far råber at jeg skal stå op... Efterfulgt af min hund som har taget sin storm ned at trapperne, og banker sin krop ind i min dår så den springer op, og derfra forsætter den med fuld fart igennem mit værelse...

OG så kommer det berygtede hoved spring som er blevet en klassiker i morgenrutinen, lige i brystet på mig, og så sluttede freden også der! TAK FOR DET HUND; INGEN EKSTRA GODBID TIL DIG!!! (Og der tænker man bare tilbage til dengang han lige var kommet og var bange, der lå han og trykkede sig ind til mit bryst de første mange nætter, men næ nej det gider den ikke mere, den har virkelig skuffet mig! det var tider)

- GODMORGEN CAMILLA, SÅ STÅ VI OP!!!   - OG DET HEDDER NU!!!!

Love your, Camilla!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar