onsdag den 20. juni 2012

Velkommen til vores Paradise!

Trolololooo! Så så man også det med!
Og undskyld mig, jeg kan ikke lad vær med at smile og læne mig tilbage, og tænke hvor fuk er mine popcorn blevet af når jeg har brugfor dem! For jeg har mig et lille Paradise på min facebook. Det at sidde og læse hvor grusomme folk være mod hinanden, hvor egoistiske, blinde firkantet.

 OG så sidder jeg der bedervidende som jeg nu elsker at være. Og tænke Hæhæ, se lille pige det er det man få ud af det når man leger stor i kæften, du skulle dolke din nærmeste veninde, så du gør livet bare lidt mere besværligt og dramatisk, ikke bare for dig selv, men så sandelig også for din veninde og alle andre i 100 meters radios rundt om jer! Du skulle lige rode lidt med hendes kæreste, ik? Hehe, det kan jeg også godt forstå, den mave der? Ufff, men næste gang så vent til at din veninde er færdig med ham... DU skaber jo såå meget drama, gør som du har nu engang har lyst til, hvis du lod vær med alle de der fuckd du går rundt o laver, så havde du og mange mennesker sparret lidt mere drama i jeres så forvirrende og korte liv...
Og jeg skammer mig over at jeg sidder og og tænker sådan der. Men jeg ved på den anden side også at jeg har barer liiiidt ret i det jeg tænker. 
Vi skal være noget vi ikke er, vi skal være store, vi skal kunne mere, ture mere, være hårder, mere sej, mere af alting, vi skal ha masser af venner og bekendte. Men inderst famler i jer så ikke rundt i blinde? Har i 100% styr på hvad i gør ved jeres liv. Nok ikke for ellers er der ikke de store drama ind på min facebook. (Det tror jeg nok ikke nej.)

Jeg ser det hver dag der hvor jeg kommer. Og der er jeg glad for at jeg ikke er 'en del' af det, men det er nu meget undeholdene at overvære, jeg høre alt og ser alt... De grupper der er, de snakker om de andre, og når de er sammen med venkommende så smiler de og er åh så flinke, mens de sende hinanden de der sigende blikke 'se selv det var det jeg sagde' når vedkommende bekræfter dem i det de lige har stået og snakket om..


Som sagt, jeg skammer mig over den verden vi er klemt ind i og samtidig skammer jeg mig over at jeg more mig over at se hvordan alting hænger så firkantet og modbydeligt sammen.



Kys Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar