søndag den 2. december 2012

Toget er kørt

Det øjeblik man sidder i toget efter en dejlig lang weekend, velvidende om at jeg nok først ser min familie og dejlige kæreste om en hel uge.. Og så ligger man mærke til at det er lidt anstrengene for øjnene, og så slå det mig... Jeg har glemt mine briller der hjemme. Omg!
Helligånden styr din liderlighed, Maria stik Jesus op igen, og lad Gud forbyde en den fødsel...
Skønt Camilla, det jo bare skønt, skal leve uden dem en hel uge... Kan allerede fornemme hovedpinen...
Var ellers lige begyndt at holde af at være brilleabe!!
Og toget er kørt nu, så der går lige en uge til!

1 kommentar:

  1. Ej hvor træls..

    Ville blive rigtig glad, hvis du ville kigge forbi min blog og lægge en kommentar til min spørgerunde:)

    http://life-is-pure-love.blogspot.dk/2012/11/sprgerunde.html#comment-form

    SvarSlet