fredag den 5. juli 2013

EVN i mit hjerte og en ny begyndelse!

Jeg har sagt farvel til nogle helt igennem fantastiske mennesker! Åh gud det er tomt! Og nu forstå jeg hvorfor det hedder store tude dag! Savner mine tre drenge jeg brugte alt min tid sammen med, min roomie, og alle de  gange vi skulle ud i skoven og spise is (ryge) sammen de skønne mennesker!

HAHAHAHA grinte så meget da jeg så det her billede, læg venligst mærke til at mine bryster bliver tjekket for groft ud af min bedste ven :'D

Men nu er det ferie igen! Og det det her år har været fyldt med lærerige udfordringer, og jeg er blevet meget mere bevist i hvad og hvem jeg er! 
Jeg har et endnu større gå på mod end nogen sinde før, klar til at møde ny mennesker! Og tro mig det kommer jeg til, for jeg sagde for 3 måneder ja til en anbringelse, såå ja, nu skal jeg sku i pleje familie! Om det er noget man burde råbe hurra for ved jeg ikke, måske?
Men for mig er det en ny start, kunne komme væk, opbygge de ting der er ødelagt mellem mine forældre, ikke et ondt ord om dem, de har gjort alt det de kunne! Og støttet mig, også i mit valg om at starte noget op for mig selv, og komme i pleje familie.
Var som så sent som i går ude og besøge en familie, og de var smadre søde, men blev ret hurtig enig med min rådgiver at familien ikke havde det jeg havde det jeg havde behov for, så vi leder videre!

KYS LYNG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar